rmsft

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید تنهایی از حسن شماعی زاده همراه متن آهنگ

 

 

متن آهنگ تنهایی از حسن شماعی زاده

نه به داد من رسیدی نه رسید صدای من

خیلی وقته که صداها توی هیاهو گم شدن

من همونم که دیگه با بی صدایی همصداست

میرم و فرقی نداره ته این راه کجاست

دانلود فیلم جدید

مثل یه قطار خالی که پُر از خاطره هاست

دوره‌ی حرفای مُفته بخونم که چی بشه

وقتی هیچی سر جاش نیست بمونم که چی بشه

وقتی از دست خودم خسته شدم کجا برم

من فراری شدم از دست خودم کجا برم

وقتی تنهایی داره جهانمو میگیره

دانلود آهنگ جدید حسن شماعی زاده تنهایی با لینک مستقیم

تنها با خودم شب تولدم کجا برم

دوره‌ی حرفای مُفته بخونم که چی بشه

وقتی هیچی سر جاش نیست بمونم که چی بشه

سیمیکالن مگ

وقتی از دست خودم خسته شدم کجا برم

من فراری شدم از دست خودم کجا برم

وقتی تنهایی داره جهانمو میگیره

فروشگاه سیمیکالن

تنها با خودم شب تولدم کجا برم

دوره‌ی حرفای مُفته بخونم که چی بشه

وقتی هیچی سر جاش نیست بمونم که چی بشه

دانلود آهنگ تنهایی حسن شماعی زاده

  • ۹۸/۰۶/۲۳
  • Alireza Rezamand

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی